Czas zagrożenia COVID-19, to szczególny czas dla nas wszystkich. Jeśli nawet dla nas samych wirus nie stanowi zagrożenia, warto zadbać o ludzi starszych i słabszych ograniczając kontakty. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, Kancelaria wprowadziła porady on-line. Porady realizowane są za pomocą takich komunikatorów jak: Skype, Facetime, Messenger, Whatsup, czy po prostu telefonicznie. Przed skorzystaniem z porady, warto pamiętać o kilku istotnych rzeczach:
(1) Należy zadbać, aby osoby postronne nie miały dostępu do treści rozmowy (np. nie mogły jej podsłuchać). W tym celu można skorzystać np. ze słuchawek, ograniczając dostępność informacji przychodzącej.
(2) W pomieszczeniu, w którym prowadzimy rozmowę, powinno być cicho i spokojnie, tak aby inne dźwięki czy rozmowy nie zakłócały komunikacji.
(3) Jeśli w domu są małe dzieci, warto poszukać im na ten czas zajęcia lub poprosić, aby ktoś się nimi zajął.
(4) Należy zadbać o dobre połączenie z Internetem lub zasięg w telefonie, tak aby rozmowa odbywała się płynnie.
(5) Urządzenie przesz które łączymy się powinno zawierać aktualne oprogramowanie, w tym oprogramowanie antywirusowe.